Lesuren

Op SPRANKEL zijn de kinderen elke schooldag welkom vanaf 8.25 uur.
Boekentas
Van maandag tot vrijdag gaan de lessen door van 8.40 uur tot 12.15 uur en van 13.20 uur tot 15.15 uur. Op woensdag is dat van 8.40 uur tot 12.15 uur.

We verwachten de kinderen op tijd op school. Zo kunnen ze de schooldag goed starten in de openingskring in hun nestgroep.
Toch te laat? Meld je dan aan bij je nestgroepleider en respecteer de rustige sfeer van de activiteiten.

Kleuters
Vanaf 8.25 uur worden onze kleuters persoonlijk onthaald door hun juf en kunnen daarna al meteen beginnen met spelen.
Om 8u40 komen we allemaal samen in de kring, een moment van intens samenzijn en waar ook het verdere verloop van de dag of week te besproken wordt.

Lagere school
De leerlingen zijn welkom op SPRANKEL vanaf 8u25. De kinderen hebben de keuze om al meteen naar hun nest te gaan en te kiezen uit verschillende activiteiten of klastaken. Ook kunnen ze een praatje maken met hun juf of meester of extra info vragen over de leerstof. En wie wil, kan natuurlijk ook kiezen om op de speelplaats te trefballen, op verkenning te gaan in het Sprankelbos, enz...
Maar om 8u40 verzamelen alle kinderen in hun nest voor de openingskring.

Voor- en naschoolse opvang
Werkende ouders hebben vaak nood aan vroegere opvang. Dat is geen probleem!
Voor meer info raadpleeg je de rubriek ‘Opvang’.