Solliciteren

Solliciteren Sprankel methodeschool JenaplanSPRANKEL methodeschool Jenaplan is een leef- en leeromgeving waar kinderen in een ruime en groene omgeving hun eigen leer-kracht ontdekken en ontwikkelen. Vanuit de jenaplanvisie stellen we wereldoriëntatie centraal in het pedagogisch veld. Onze kinderen worden al van in de kleuterschool bewuste buurt-burgers, gemeente-burgers en wereldburgers.
Wij coachen onze kinderen in het verwerven van vaardigheden en competenties die de maatschappij van morgen vraagt.

Ben jij een dynamische en creatieve leerkracht?
Ben jij een veeleisende leerkracht maar met een groot hart voor kinderen?
Sta jij open voor de rijkdom van culturele en etnische diversiteit?
Ben jij bereid om je bij te scholen in Jenaplan-onderwijs en met de jenaplanprincipes aan de slag te gaan?
En wil jij graag ons team komen versterken?

Aarzel dan zeker niet om je sollicitatiebrief te sturen naar de sollicitatiedatabank van onze scholengemeenschap.
(Geldig voor alle sollicitanten)

Sprankel methodeschool Jenaplan